29.4.2014

Vaaleanpunaista vappua!

Minulla oli lauantaina ihan älyttömän kiva päivä. Kävin ystäväni kanssa kiertelemässä Kuopion vanhojen tavaroiden liikkeitä ja tein ihan pieniä löytöjäkin. Olen jotenkin nyt huumaantunut tuosta vaaleanpunaisesta ja löysinkin pari keraamista maljakkoa ihanan herkissä sävyissä, laitan myöhemmin lisää kuvia muista löydöistäni. Himoitsen myös vaaleanpunaisia kirsikkapuun oksia (omenapuun oksatkin kävisivät) kotiini, mutta näin keskusta-asujana ei tuolla parvekkeella pahemmin puutarhaa kasva. ;)


Siinä se minun uusin öljyvärityöni nyt komeilee. Olen nyt vähän kahden vaiheilla jatkanko tätä vielä vai jätänkö tällaiseksi. Antaa silmän nyt tottua siihen hetken. Ja voi että kun minä en pidä tuosta meidän sohvasta, se on ihan kaamee, kulahtanut ja epäkäytännöllinen. Niin ja meillä ei tällä hetkellä ole edes sohvapöytää, koska möin sen. Näin jälkeenpäin ajateltuna, olisi ehkä kannattanut ostaa uusi valmiiksi. Mennään nyt hetki tällä väliaikaisratkaisulla ja odotetaan, että joko unelmiemme talo tulisi vastaan tai sitten unelmiemme sohvapöytä tulisi vastaan. Tuo jälkimmäinen kuulostaa paljon realistisemmalta.

Niin muuten, kuplivaa vappuaattoa! Olisin toivottanut mielummin aurinkoista, mutta tänne ei kyllä aurinkoa ole luvattu, ei varmaan muuallekaan? Kylmää ja harmaata, pyh. Olen muutenkin vähän huono juhlimaan vappua, vaikka toukokuun tyttö olenkin. Ehkä se johtuu siitä, että syntymäpäiväni on heti vapun jälkeen, joten säästelen voimia niihin, tsih... ;) En muuten paistanut munkkeja, simatkin jäi tekemättä, mutta ei anneta sen haitata...

Ps. Huomasin tässä, että Blogger tekee kuvistani jotenkin harmaita? Kokeilin nyt tallentaa kuvat png-muodossa, joten katsotaan auttaako se ja ovatko kuvani tästä lähtien sellaisia, kun niiden kuuluisi olla. Onko muilla ollut tällaisia ongelmia ja mikä siihen auttaisi?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti