27.2.2014

What do YOU want?



Olen viime päivät ollut ihan ihmeellisessä mielentilassa. Mietin tässä, että mistä tämä johtuu... Onko tämä minun tapani reagoida, kun stressi laukeaa vai onko minulla ikäkriisi menossa...?! ;) Taidenäyttelyn avajaiset ovat nurkan takana ja seuraavat pari päivää meneekin järjestellessä niitä, jänskättää. Pari juttua puuttuu vielä, mutta yritän pitää mielen positiivisena ja ajattelen, että kaikki menee hyvin. Toivon, että saan taulut kauniisti esille. Näyttelytila on ravintolassa, joten se kyllä aiheuttaa omat haasteensa. Ehkä tämä mielentila johtuu siitä, että yksi projekti on kohta saatu päätökseen ja seuraavan kuukauden aikana nähdään, tuottaako kaikki tekemäni työ hedelmää. Toivottavasti yritykset lähtevät haasteeseen mukaan, tuleva kuukausi onkin jännittävää aikaa. 

Ihana Emilia muuten teki pienen jutun blogissaan tulevasta näyttelystäni, käy ihmeessä kurkkaamassa se täältä! Tuhannet kiitokset Emilialle! :)

Olen parina aamuna kävellyt töihin auringon noustessa ja fiilistellyt sitä, että kun palaan töistä kotiin, niin on edelleen valoisaa. Kevät, sieltä se tulee. Voihan tämä olotila johtua tästä keväästäkin? Kuka tietää? Ainakin 1800-luvulla oltiin viisaita tai Mark Twain oli, kun hän tuntui tietävän ja valitsevan oikeat sanat juuri minulle.











Kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti