7.2.2014

Tulisen herkkää perjantaita!


Minulla alkaa kevät silloin, kun tulppaanit tulevat kauppaan. Otin muutamasta kuivaneesta tulppaanista kuvan iltahämärässä. Sain tästä ihanan herkästä sävystä inspiksen seuraavaan tauluuni, nyt kun kaikelta kiireeltäni ehtisin maalaamaan. Juurihan sain yhdeksän taulua valmiiksi, mutta uusia ideoita on jo pää täynnä. Hoidetaan nyt tuo yksi näyttely alta pois ja mietitään sitten jatkoa. Voihan se olla, että minulla on kohta seinilläni yhdeksän taulua enemmän, seinät vain meinaavat loppua...


 
Mitä sinä ajattelit tehdä viikonloppuna? 

Minulla on yksi kiva vinkki viikonlopulle, tee ruokaa! Voi että minä rakastan viikonloppujen kokkailuhetkiä. Rakastan minä ravintoloissakin käyntiä, mutta kiireetön kokkaaminen yhdessä on vaan jotain niin luksusta. Kokeilimme Safkaa 2 -kirjasta lempeän tulista porkkanakeittoa, joka on höystetty inkiväärillä sekä itsetehdyllä yrttiöljyllä. Voi että sitä poltetta ja kutinaa kitalaessa, voin vieläkin tuntea sen. Jos ei ole chilin ystävä, niin ehkäpä keittoa voisi nauttia paksun jogurtin kera? Chilin sietokykyni alkaa olla jo melko hyvä, mies kun laittaa chiliä melkeinpä joka ruokaan. Tulisuuteen tottuu, pitääkin kokeilla tuota porkkanakeittoa myöhemmin, onko tuntuma muuttunut.

Se olisi siis perjantai! Tämä viikko on hujahtanut ohi ihan huomaamatta. En voi välttyä ajatukselta, että näyttelyn avajaisiin on kolme viikkoa. Kääk.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti