4.6.2014

Harmaantunut puu.

Sitten kun minulla on oma piha/terassi, haluan sinne jakkaroita, jotka on raffisti sahattu puunrungosta. Sitten jätän ne sään armoille ja niistä tulee yhtä kauniisti harmaantuneita, kuin tästä yksilöstä. Eikö ole hieno suunnitelma? Joudun ehkä odottelemaan muutaman vuoden, että puun pinta harmaantuu näin, mutta ehkäpä odotus palkitaan. Itseasiassa, minun varmaan pitäisi nyt jo heitellä muutama pölkky tuonne talonyhtiön pihamaalle harmaantumaan... ;D Heh, no ehkä en kuitenkaan. Minulla on haaveissa myös vanhoista, harmaantuneista lankuista tehty pöytä, mutta tällä hetkellä sellainen ei tähän asuntoon mahdu, joten sekin on nyt vielä ajatuksen tasolla. Olen muuten joskus vuosia sitten nähnyt jossain sellaisia puunrungosta tehtyjä jakkaroita, jotka on kuorittu ja maalattu valkoisiksi. Minusta sellaiset ovat aika hienoja, vaikka ovatkin ehkä vähän last season. No, jospa minä ensin hommaisin sen terassin...

Ai niin! Sain vihdoin vietyä tauluni VALONTALON Emilialle, tästä pääset jo hieman kurkkaamaan, miltä taulu näyttää... :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti