15.5.2013

Juoksutrikoot ja itsekritiikkiä.

Voi että olen odottanut näitä ihania juoksukelejä! Varsinkin aamulenkki auringonpaisteessa antaa energiaa koko päiväksi.

Varoitus: itsekritiikkiä ilmassa. Kesä, kuuma, vähemmän vaatetta, mitä laittaa päälle juoksulenkille?

Olen löytänyt juoksutrikoot vasta hetki sitten ja edelleen taistelen itseni kanssa, että voinko pitää niitä. Mielestäni ihmisen pitäisi olla melko hyvässä kuosissa, että voi laittaa tiukat trikoot jalkaansa. Minä kun vetäisin nämä kyseiset trikoot ensimmäistä kertaa jalkaani, niin juoksin niillä aluksi pimeässä. Ihan oikeasti. En vaan kykene pitämään sellaisia housuja jalassa ilman, että takapuoli on peitetty ja mielellään puolet reisistäkin saisi peittyä. Ajattelen tässä ihan lenkkiseuraani ja vastaantulijoiden hyvinvointia.

Kuvittelen näyttäväni tältä:

 kuva
Ja todellisuus on tämä:


Tai siltä ainakin tuntuu, tässä yksi syy, miksi mietinkin niin paljon pukeutumistani. Voisinhan minä ajatella, että "Mitä väliä", mutta ehei, enpäs ajattele niin.

Siksi keksin ratkaisun kesäksi juoksutrikoo-ongelmaani. Tilasin Englannista (joo, se Sportsdirect on ihan paras shoppailumesta) juoksuvermeitä kesäksi ja ostoskoriin tipahti  myös shortsit. Sellaiset lyhyet, ohuesta kankaasta tehdyt juoksushortsit. SIis pelkkiä shortseja en voi kuvitellakaan pukevani päälleni, en ikinä. Ajattelin pukea ne juoksutrikoiden päälle. Jospa ne peittäisivät kriittisimmät kohdat.

Eikä tässä vielä kaikki. Minähän pidän lenkillä kopressiosukkia, eli niitä niin ihania ja tyylikkäitä valkoisia polvisukkia. Minun on siis PAKKO pitää niitä penikoiden vuoksi. Eipä jää montaa vaihtoehtoa alaosaksi. Shortseja kun pelkästään en tule pistämään jalkaani. Tiedän, näyttäisin trendikkäältä jalkapalloilijalta, mutta jotain rajaa ja ajattelen taas muiden hyvinvointia. Siispä minulle jää vaihtoehdoksi pitkät juoksutrikoot, joiden alle saan polvisukat piiloon. Jes jes, toivottavasti ei tule kuuma kesä... :)


Haluan urheilla niin, että minulla on hyvä olla ja vähiten mitä silloin haluan miettiä on se, miltä näytän. MUTTA, tässäpä se juttu onkin. Haluan pukeutua lenkille sekä salille niin, että vaatteet eivät saa kiristää, paita ei saa olla liian lyhyt ja housut eivät saa kinnata. Väitän, että kun suunnittelen pukeutumiseni etukäteen hyvin, koko urheilusuoritus on parempi.

Ehkä minä joku päivä laitan ne trikoot jalkaani, tiukan treenitopin sen seuraksi enkä välitä miltä näytän. Kuulostanko liian itsekriittiseltä? Kuulostan, koska sitä minä olen. 

Onko muilla näitä ongelmia?!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti